ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΥΦΑΝΤΑ

Τι σχέση έχουν τα υφαντά με τα βιολογικά προϊόντα;

  Για κάποιους καμία σχέση ,για μας είναι αλληλένδετα.Η οικογένεια μπορεί να έχει πολλές όψεις και αρκετές δράσεις ,που η μια να έχει στόχο να ενισχύσει την άλλη.
Αλλά όλες πρέπει να είναι το ίδιο ακέραιες.
Η υφαντική για την Χρυσάνθη Τσεπραηλίδου είναι τέχνη και έτσι αντιμετωπίζεται,βέβαια είναι πολύ σκληρό  μια τέχνη να την δεις  και να την πράξεις "εμπορικά",αλλά είναι και αυτό ένα κίνητρο για να συνεχίζεις να κάνεις,αυτο που κάνεις.
Με τον όρο, ότι η εμπορικότητα ,σημαίνει για μένα , την αναγνώριση της υφαντικής ως σημερινής πράξης και τέχνης.
Θυμάμαι πόσο ευτυχής ήμουν όταν πήρα την πρώτη μου παραγγελία από το Thalassa Collection στο Κολωνάκι,σχεδόν δεν το πίστευα,αλλά αυτό το γεγονός μου όρισε πόσο κοντινό όνειρο ήταν ο στόχος που είχα βάλει.
Και αναφέρομε σε χειροποίητα υφαντά κάτι πολύ σπάνιο σήμερα στην χώρα μου.
Δείγματα της δημιουργίας μου θα δείτε στο site www.astradenis.gr
Οι δράσεις λοιπόν είναι παράλληλες,και βοηθούν η μια την άλλη.


Στο κτήμα μας θέλουμε να ήμαστε φιλόξενοι και να μοιραζόμαστε τα προϊόντα που παράγουμε με ανθρώπους που θα έχουμε και κάτι κοινό να πούμε.Δεν ήμαστε ένα κτήμα πολυτελείας νεόπλουτων.Τα περισσότερα τα έχουμε κατασκευάσει με τα χέρια μας,με πολύ προσωπική εργασία και γιαυτό είναι πολύτιμα για μας.
Προσφέρουμε καφέ και παραδοσιακή πίτα,από τα χεράκια μου .
Όνειρο μας είναι να μεταφέρουμε σε όσους το έχουν ανάγκη και κυρίως στα παιδιά, αυτό το τρόπο ζωής.